Dacă aveți vreo experiență în marketingul companiei dvs., atunci probabil știți ce vreau să spun prin „PPC” sau Google AdWords. Este minunat, deoarece probabil că utilizați una dintre cele mai eficiente opțiuni de marketing disponibile pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Dacă nu utilizați publicitatea PPC sau Pay per Click, luați în considerare încercarea Google AdWords. De ce să vă bucurați de avantajele concurenților fără dvs.?
Chiar dacă utilizați deja Google AdWords, este posibil să obțineți performanțe mai bune prin optimizarea campaniilor de publicitate PPC. Chiar dacă aveți deja mai multe afaceri decât vă puteți descurca, este posibil să obțineți aceeași performanță pentru mai puțin prin modificarea strategiei Google AdWords.
Google AdWords este o formă foarte accesibilă și ușor de gestionat de Search Engine Marketing pentru oricine are un timp limitat și o abilitate tehnologică. Google a făcut ușor și accesibilă configurarea și administrarea unei campanii PPC AdWords. Controlezi cât cheltuiți și poți urmări rezultatele.
Această pagină se va referi la modul de configurare a unui cont Google AdWords, deoarece este o platformă PPC binecunoscută și te învață să creezi un campaniei și împărtășiți câteva sfaturi publicitare PPC care vă vor ajuta să aveți succes. Setarea contului AdWords
În timpul procesului de configurare AdWords, va trebui să cunoașteți bine piața țintă. Unde locuiesc clienții dvs.? Ce nevoi vă întâlnesc afacerile dvs. și ce caută clienții dvs. atunci când vă găsesc? Cât de mult vă va aloca bugetul pentru marketingul Google AdWords?
Pentru a începe, accesați adwords.google. com și găsiți „începe acum”. Alegeți „Ediția standard” dacă aveți un site web existent. Apoi, utilizați adresa dvs. de e-mail și creați o parolă, iar contul dvs. Google AdWords se va naște. Expertul de configurare face restul ușor. Va trebui să alegeți limba în care vor apărea anunțurile dvs. Apoi, orientați-vă geografic utilizatorii la orice nivel al granițelor politice: „Țări și teritorii”, „Regiuni și orașe” sau „Personalizate”. Puteți viza zonele metropolitane și localitățile cu „Regiunile și orașele”. Setarea particularizată are opțiunea de a restricționa anunțurile către clienți într-o anumită rază în jurul locației companiei dvs.
Textul dvs. publicitar este următorul pe listă. Alegeți 25 de caractere cu înțelepciune. Utilizați grabbers de atenție, cum ar fi cuvinte cheie, gratuite, aflați, descoperiți, oferte speciale etc. Titlurile dinamice oferite de Google AdWords care se potrivesc cu titlul expresiei de căutare vor îmbunătăți adesea răspunsul. Următoarele două linii de 35 de caractere trebuie să-i convingă pe utilizatori să facă clic pe anunțul dvs. O strategie este să evidențieze un beneficiu cu prima linie și să facă a doua linie o chemare la acțiune. În cele din urmă, veți plasa adresa URL sau site-ul dvs. de pe site-ul în care doriți ca utilizatorii să facă apel la anunțul dvs. Google.
Alegerea cuvintelor cheie este următorul pas. Google AdWords are un instrument util pentru cuvinte cheie care vă ajută să găsiți cuvinte cheie relevante odată ce ați făcut deja o idee despre o listă inițială pe cont propriu. Recomandările Google vă vor mări lista cu câteva cuvinte cheie pe care probabil că nu le-ați considerat inițial relevante.
În prezent, sunteți aproape de terminat. Trebuie să selectați o monedă, apoi să setați bugetul dvs. zilnic maxim pentru Google AdWords pentru a vă limita expunerea și apoi să determinați cât să cheltuiți pe clic.
Asta este! Asigurați-vă că verificați totul și apoi ați terminat. A fost ușor! Gestionarea strategiei AdWords și a performanței
Acum, când setați campania dvs. Google AdWords, trebuie să vă gestionați contul. Nu este nevoie să vă petreceți mult timp, dar trebuie să verificați în mod regulat performanța cuvintelor cheie individuale, diferitele versiuni ale anunțului dvs. text și datele dvs. de cheltuieli. Pe măsură ce explorați ceea ce AdWords are de oferit, puteți să ajustați campaniile. Asigurați-vă că:
- Monitorizați-vă contul – Publicitatea PPC necesită o atenție obișnuită
- Experimentați cu titluri dinamice, care nu este întotdeauna prima pagină
- Luați în considerare utilizarea cuvintelor cheie negative
- Utilizați codul furnizat de Google pentru a urmări datele de conversie
- Calculați costul pe conversie
- Testați rezultatele anunțurilor grafice versus anunțurile text
- Personalizați și utilizați rapoartele privind performanța campaniilor
- În timp, modificați sau retrageți sumele licitate pentru cuvinte cheie
- Testați totul! Mai ales textul și poziționarea anunțurilor dvs.
- Urmăriți și analizați totul
- Nu vă concentrați asupra războiului de licitare a concurentului, ci mai degrabă asupra performanței proprii a campaniei și a datelor.
Google AdWords este un loc logic pentru a începe cu publicitatea PPC. Odată ce ai performanțe solide cu AdWords, ia în considerare și aceste opțiuni PPC: Yahoo! Search Marketing, adCenter de la Microsoft (Bing.com). Sau puteți examina extinderea contului dvs. Google AdWords în rețeaua de conținut Google, anunțurile video, anunțurile radio, anunțurile TV etc.). Cu toate acestea, în special în aceste vremuri, cred că o campanie de bază Google PPC care este gestionată foarte bine este o excelentă soluție de marketing pentru afaceri mici.
Lasa un comentariu