Promovare Google Ads – 3 avantaje ale unei campanii Google Ads

Promovare Google Ads – 3 avantaje ale unei campanii Google Ads

Te-ai gandit sa faci Promovare Google Ads prin campanii Google Ads? Ai la dispozitie din ce in ce mai multe canale de marketing. Devine tot mai dificil sa iti dai seama care este cel mai profitabil pentru afacerea ta. Astazi enumeram cele mai importante 3 avantaje ale unei campanii Google Ads.

Google Ads, pana nu de mult cunoscuta sub numele de Google AdWords.  Google Ads este platforma de promovare platita a celor de la Google. Aceasta exceleaza prin transparenta si configurabilitatea campaniilor, fiind astfel una dintre preferatele modalitati de promovare atunci cand vine vorba de promovare online. Dupa cum mentionam si mai sus astazi vom discuta despre principalele 3 avantaje pe care o campanie de promovare Google Ads le poate avea asupra afacerii tale.

1. Promovare Google Ads vs Promovare SEO

Cel mai important avantaj pentru care ar trebui sa te gandesti la promovare Google Ads este faptul ca este o metoda mult mai rapida fata de SEO. Ambele metode de promovare online sunt folosite pentru a atrage cat mai multe vizualizari ale site-ului si evident, pentru a genera cat mai multe leaduri sau comenzi.

Motive pentru care campaniile Google Ads sunt mai rapide si mai viablie decat optimzarea SEO:

  • te poti concentra pe mai multe cuvinte cheie in acelasi timp;
  • poti controla difuzarea anunturilor prin activarea sau dezactivarea campaniei in doar cateva secunde;
  • anunturile sponsorizate din topul paginii de cautare au cea mai buna vizibiltate, ceea ce te va ajuta sa te bucuri de un CTR* mare.

2. Cresterea brand awearness-ului

Campaniile Google Ads, pe langa cresterea traficului, a numarului de clickuri si a conversiilor, sunt o modalitate foarte eficienta de a te face evidentiat in nisa afacerii tale. O campanie de promovare Google Ads eficienta poate avea rezultatele pozitive si pe partea de SEO. Cresterea numarului de clickuri si de interactionari pe website, duc implicit la cresterea site-ului si din punct de vedere SEO.

3. Google Ads si Display Remarketing

Campaniile de display remarketing oferite prin serviciile Google Ads sunt campanii de display (bannere, imagini) care folosesc o tehnologie numita „remarketing” pentru a conecta utilizatori care au interactionat anterior cu website-ul sau cu aplicatia ta mobila. Cum incluzi functia de remarketing in campaniile tale de display? Va trebui sa realizezi cateva setari asupra scriptului global tag, cat si sa atasezi campania la o lista de audienta.

Ca sa concluzionam, avantajele pe care o campanie de promovare Google Ads sunt nenumarate si destul de importante. Intr-adevar, necesita un bugetul pe care trebuie sa-l aloci luna de luna. Daca vrei sa afli care este bugetul unei campanii Google Ads poti citi pe blog.

*CTR – click through rate -> rata de clickuri din numarul total de impresii pe care anuntul tau le-a avut.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.