Promovare Email Marketing

Home / Promovare Email Marketing

Campanii de Email Marketing

Campanii email marketing

Strategii de email marketing

O strategie de marketing prin e-mail este un set de proceduri pe care un agent de marketing le identifică și le urmează pentru a atinge obiectivele de marketing dorite cu publicitatea prin e-mail. Acest plan de acțiune oferă întreprinderilor un canal direct de comunicare cu potențialii și clienții pentru promovarea mărcii.

Campanii email marketing

Poate fi folosit cu grijă pentru a-ți construi loialitatea și încrederea în marca ta. Marketingul prin e-mail este important pentru construirea de relații cu clienții potențiali, clienții potențiali, clienții actuali și chiar clienții anteriori, deoarece vă oferă șansa de a vorbi direct cu ei, în căsuța de e-mail a acestora, la un moment convenabil pentru ei.

Este email marketingul in continuare eficient?

Marketingul prin e-mail este de până la 40 de ori mai eficient decât social media, potrivit unui studiu realizat de McKinsey & Company. … Pe baza sondajelor efectuate de sondajul Channel Preferences Survey, acestea indică faptul că 91% dintre oameni își accesează e-mailul cel puțin o dată pe zi.

Cere oferta email marketing

ROI campanii email marketing

Puterea marketingului prin e-mail constă în capacitatea sa de a oferi companiilor de toate dimensiunile o rentabilitate atractivă a investiției. De fapt, potrivit unui studiu eMarketer, rentabilitatea medie a investiției prin e-mail este de 122%. Aceasta este de patru ori mai mare decât oricare alt canal de marketing digital..

Rata deschidere campanii email marketing

Dacă te uiți doar la valori, puteți obține o idee bună despre performanța e-mailurilor dvs.: rata medie de deschidere a e-mailurilor ar trebui să fie între 15-25%. Rata medie de clicuri ar trebui să fie de aproximativ 2,5%. Rata medie de clic pentru deschidere ar trebui să fie între 20-30%.

Este email marketingul mai eficient decat social media?

Cand de eficient este email marketingul in 2020?

E-mailul rămâne unul dintre cele mai populare canale de marketing, ajutând specialiștii în marketing să ajungă la un public larg, să convertească clienții potențiali și să implice din nou clienții existenți.

De ce avem nevoie de campanii de email marketing?

Marketingul prin e-mail crește veniturile companiei.
Cea mai evidentă modalitate prin care marketingul prin e-mail ajută la asigurarea unui rentabilitate investiției pozitivă pentru întreprinderile mici este prin contribuția la creșterea veniturilor. E-mailul vă permite să ajungeți la un public larg și dispus, păstrând în același timp costurile relativ mici, ducând la venituri pozitive.

Cate emailuri sunt prea multe?

Dar cât de des este prea des? Conform raportului de e-mail național al clienților, Direct Marketing Association, majoritatea specialiștilor în marketing (35%) trimit două-trei e-mailuri pe lună. Nouă la sută dintre marketeri trimit șase până la opt e-mailuri pe lună, iar 19 la sută trimit doar un e-mail pe lună. Cu toate acestea, aceasta este doar perspectiva unui marketer.

Care sunt beneficiile unei campanii de email marketing?

Viitorul este acum!

Iti place in top? Dovedeste-o!