Promovare Email Marketing
Campanii de Email Marketing
Pentru ca iti place sa fi primul!
Rapoarte detaliate pentru campanii de e-mail marketing pentru a obține cel mai bun ROI.
De ce e-mail marketingul este important pentru afaceri??
Este important ca start-up-urile să își folosească timpul, banii și resursele cu înțelepciune. Deoarece email marketing-ul permite companiilor să vizeze anumite categorii de public cu conținutul și mesajele lor strategice, le îmbunătățește șansele de a aduce clienți potențiali calificați care sunt probabil interesați de produsele sau serviciile lor.
Marketingul prin e-mail este o metodă importantă de comunicare de afaceri rapidă, ieftină, accesibilă și ușor de reprodus. Utilizarea e-mailului poate aduce beneficii în mare măsură afacerilor, deoarece oferă modalități eficiente și eficiente de transmitere a tuturor tipurilor de date electronice.
Campanii email marketing
Marketingul prin e-mail vă permite să vă segmentați clienții în diferite liste pe baza preferințelor lor pentru a trimite conținut foarte personalizat. De la elaborarea subiectului perfect la imagini care rezonează cu clientul dvs. și conținut valoros care vă ajută publicul, e-mailul este canalul perfect pentru a stimula implicarea.
Ce este mai exact marketingul prin e-mail?
Marketingul prin e-mail este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei către un grup de oameni, utilizând e-mail. În sensul său cel mai larg, fiecare e-mail trimis unui client potențial sau actual ar putea fi considerat marketing prin e-mail.
Cum fac rost de e-mailuri pentru campanii de email marketing?
Pur și simplu întrebați! Atunci când clienții existenți și potențiali cumpără ceva de la dvs. sau se conectează cu dvs. față în față, întrebați verbal dacă doresc să se înscrie la buletinul dvs. informativ.
Puneți un formular pe site-ul dvs. web.
Trimiteți cărți poștale prin poștă.
Oferă cadouri.
Link către un formular din semnătura dvs.
Utilizați rețelele sociale.
Strategii de email marketing
O strategie de marketing prin e-mail este un set de proceduri pe care un agent de marketing le identifică și le urmează pentru a atinge obiectivele de marketing dorite cu publicitatea prin e-mail. Acest plan de acțiune oferă întreprinderilor un canal direct de comunicare cu potențialii și clienții pentru promovarea mărcii.
Campanii email marketing
Poate fi folosit cu grijă pentru a-ți construi loialitatea și încrederea în marca ta. Marketingul prin e-mail este important pentru construirea de relații cu clienții potențiali, clienții potențiali, clienții actuali și chiar clienții anteriori, deoarece vă oferă șansa de a vorbi direct cu ei, în căsuța de e-mail a acestora, la un moment convenabil pentru ei.
Este email marketingul in continuare eficient?
Marketingul prin e-mail este de până la 40 de ori mai eficient decât social media, potrivit unui studiu realizat de McKinsey & Company. … Pe baza sondajelor efectuate de sondajul Channel Preferences Survey, acestea indică faptul că 91% dintre oameni își accesează e-mailul cel puțin o dată pe zi.
ROI campanii email marketing
Puterea marketingului prin e-mail constă în capacitatea sa de a oferi companiilor de toate dimensiunile o rentabilitate atractivă a investiției. De fapt, potrivit unui studiu eMarketer, rentabilitatea medie a investiției prin e-mail este de 122%. Aceasta este de patru ori mai mare decât oricare alt canal de marketing digital..
Rata deschidere campanii email marketing
Dacă te uiți doar la valori, puteți obține o idee bună despre performanța e-mailurilor dvs.: rata medie de deschidere a e-mailurilor ar trebui să fie între 15-25%. Rata medie de clicuri ar trebui să fie de aproximativ 2,5%. Rata medie de clic pentru deschidere ar trebui să fie între 20-30%.
Este email marketingul mai eficient decat social media?
Marketingul prin e-mail convertește mai bine decât social media
Un studiu realizat de McKinsey & Company a arătat că e-mailul este un mod semnificativ mai eficient de a achiziționa clienți decât social media. Oamenii care cumpără produse comercializate prin e-mail cheltuiesc cu 138% mai mult decât cei care nu primesc oferte prin e-mail.
Cand de eficient este email marketingul in 2020?
E-mailul rămâne unul dintre cele mai populare canale de marketing, ajutând specialiștii în marketing să ajungă la un public larg, să convertească clienții potențiali și să implice din nou clienții existenți.
De ce avem nevoie de campanii de email marketing?
Marketingul prin e-mail crește veniturile companiei.
Cea mai evidentă modalitate prin care marketingul prin e-mail ajută la asigurarea unui rentabilitate investiției pozitivă pentru întreprinderile mici este prin contribuția la creșterea veniturilor. E-mailul vă permite să ajungeți la un public larg și dispus, păstrând în același timp costurile relativ mici, ducând la venituri pozitive.
Cate emailuri sunt prea multe?
Dar cât de des este prea des? Conform raportului de e-mail național al clienților, Direct Marketing Association, majoritatea specialiștilor în marketing (35%) trimit două-trei e-mailuri pe lună. Nouă la sută dintre marketeri trimit șase până la opt e-mailuri pe lună, iar 19 la sută trimit doar un e-mail pe lună. Cu toate acestea, aceasta este doar perspectiva unui marketer.
Care sunt beneficiile unei campanii de email marketing?
E-mailurile sunt livrate extrem de rapid în comparație cu mesajele tradiționale. E-mailurile pot fi trimise 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Webmail înseamnă că e-mailurile pot fi trimise și primite de pe orice computer, oriunde în lume, care are o conexiune la internet. Ieftin – când utilizați banda largă, fiecare e-mail trimis este efectiv gratuit.
- Creșteți vânzările
- Relații mai puternice cu clienții
- Creșterea traficului către site-ul dvs. web
- Ușor de măsurat
- Ajungeți la un public global