Conținutul a fost întotdeauna nucleul oricărei campanii de marketing, dar acum cuvântul buzz „marketingul de conținut” este folosit împreună cu SEO (optimizarea motorului de căutare). În ultima vreme, Google și-a accelerat eforturile pentru a oferi rezultate mai bune de căutare prin îmbunătățirea continuă a algoritmilor. Wave după val de schimbări au trimis comunitatea SEO de codare pentru a face ajustările necesare pentru a menține clasamentul, și mulți sunt încă zgârierea capul lor încearcă să înțeleagă exact ceea ce Google vrea. Jocul a schimbat < În stadiul său de început, marketingul online a însemnat crearea unui site web, crearea de câteva pagini de conținut atât de atât, cât și vânzarea de ceva. Folosirea conținutului de filamente și a fermelor de legătură a fost suficientă pentru a obține topul clasamentului în motoarele de căutare. Experții SEO ar putea juca sistemul prin angajarea unor strategii de legătură simple și umplerea cuvintelor cheie; aceste tactici au funcționat pentru un timp, dar jocul sa schimbat.
Ce este Content Marketing?
Conținutul apare sub formă de text, video. În contextul optimizării conținutului și a motorului de căutare, textul este componenta principală. Motoarele de căutare nu pot interpreta ieșirea audio sau video, deci textul este conținutul de alegere. În această nouă epocă de căutare, Google încă clasifică site-uri web bazate pe backlink, dar există și alte valori care trebuie luate în considerare.
Metrici sociale: Chiar dacă programul de algoritmi este extrem de secret, un rol vital în sistemul de clasificare. Cele mai populare platforme media sociale sunt Twitter și Facebook. Aproape toate site-urile au acum icoane în care un vizitator se poate abona la feed-ul de tip twitter, sau în cazul Facebook, pot face clic pe un buton asemănător. Rata de respingere: Conținutul joacă un rol important atunci când vine vorba de rata de respingere. O rată de respingere reprezintă o măsurătoare a: cât timp rămâne un vizitator pe un site. Cu cât vizitatorul este mai lung pe un loc, cu atât rata de respingere este mai mică. În ochii Google interpretarea este: cu cât conținutul este mai bun, cu atât cititorul rămâne mai lung – aceasta mărește valoarea site-ului. Doar cu aceste două metrici simple, este ușor să vedem cum devine tot mai mult marketingul conținutului și mai important pentru SEO. Vizitatorii, clienții potențiali și clienții existenți solicită un conținut mai valoros, și acesta este tot ceea ce înseamnă marketingul de conținut. Zilele conținutului sub-par, îngrozitoare sunt aproape în urma noastră acum. Experții SEO se concentrează pe crearea de conținut de înaltă calitate atât pentru clienți, cât și pentru scopuri de marketing.
Conținutul bun atrage mai multă atenție, îi ține pe vizitatori angajați și poate obține chiar și acele backlinkuri râvnite pentru clasament. Și în ceea ce privește backlink-ul – șansele sunt că un conținut bun și de calitate va genera backlink de pe site-urile de calitate și acest lucru este un alt beneficiu al marketingului de conținut. Fiecare nouă invenție, idee sau tehnologie trece prin această evoluție a manipulării , și marketingul online nu este diferit. Marketingul de conținut a dobândit un nou înțeles deoarece oamenii o cer și Google. Unii vor incerca in continuare jocul folosind tehnici vechi, dar pentru cei care doresc sa fie in fata jocului SEO – marketingul de continut este calea de urmat.
Lasa un comentariu