Cum sa nu-ti risipesti banii pe campanii AdWords

Nu vreau să descurajez pe nimeni să utilizeze Adwords. Este un mediu excelent pentru a obține expunere pentru afacerea dvs. Aș dori să discut câteva banii obișnuiți care riscă greșelile pe care noii săi le fac atunci când încep să facă publicitate cu Adwords.

Ofertă la prețuri ridicate – Aceasta este o greșeală foarte frecventă neștiind cât de bine va fi transformat site-ul lor în vânzări. Aceștia licitează foarte mult și primesc mult trafic înainte de a ști cum să-și înființeze contul în mod corespunzător. Oferiți cât mai puțin posibil. Dacă descoperiți că Google AdWords a stabilit nivelul licitării dvs. minime, aflați mai multe despre scorul de calitate și despre modul în care un scor de calitate ridicat vă poate reduce semnificativ sumele licitate minime.

Bugetul zilnic la înălțime Unii agenți de publicitate noi au stabilit un buget zilnic ridicat, mai ales dacă nu este prima lor campanie, iar campaniile lor anterioare nu au înregistrat prea mult trafic. Ei primesc o mulțime de vizitatori și suflă prin foarte mulți bani. Consultați bugetul zilnic sugerat în contul dvs. AdWords. Dacă este prea mare, setați bugetul mai mic. Dacă găsiți că anunțurile dvs. se afișează intermitent și doriți mai multă expunere, creșteți lent bugetul zilnic și păstrați atenția cu atenție în contul dvs.

Publicitate în Rețeaua de conținut – Conținutul rețeaua are de obicei o calitate a traficului mult mai scăzută decât rețeaua de publicitate. Asigurați-vă că debifați acest element din setările campaniei. Când beneficiați de mai multă experiență cu AdWords, rețeaua de conținut poate fi utilizată pentru o expunere mai mare. Cei mai mulți agenți de publicitate de succes licitează extrem de puțin în Rețeaua de conținut.

Monitorizarea contului dvs. – Uneori, începătorii vor face greșeala de a-și stabili contul și de a nu-l verifica pentru o perioadă. Când o verifică, au cheltuit mult mai mulți bani decât au planificat. Păstrați cu atenție contul dvs. care îl verificați frecvent după ce l-ați setat.

Dacă urmați pașii de mai sus, nu veți risipi bugetul publicitar.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.