Apeleaza la un expert PPC cu certificare Google AdWords

De ani întregi, întreprinderile și experții în marketing s-au bazat pe formele tradiționale de publicitate, și anume ziarul, radioul și televiziunea, pentru ai informa pe clienți despre lansarea unui nou produs sau serviciu. Cu toate acestea, odată cu apariția internetului, a apărut o nouă perspectivă sub forma marketingului online. Sa constatat că activitatea de marketing online a fost importantă pentru a se conecta cu publicul țintă mai mare, deoarece un număr foarte mare de oameni petrec majoritatea timpului pe internet, fie din locul lor de muncă, fie acasă. De la începutul anilor 2000 , campaniile de publicitate online și SEO (Search Engine Optimization) au devenit apelul zilei în care tot mai mulți antreprenori și-au dat seama de potențialul acestui gen de marketing. Luând tendința de marketing online un pas mai departe, PPC sau plata pe clic este extensia unei activități SEO. PPC este o campanie de marketing online care îmbunătățește rapid clasarea unui site pe un rezultat al paginii motorului de căutare, permițând astfel întreprinderilor să obțină rezultate de afaceri profunde într-o perioadă scurtă de timp. Cu toate acestea, o campanie PCC vine la un punct de preț. Spre deosebire de SEO, plata pe clic este o activitate plătită care trebuie supravegheată de un expert PPC. Prin urmare, companiile care intenționează să inițieze o campanie de marketing PPC trebuie să angajeze un expert PPC cu experiență și expertiză necesare. Competența și calificarea unui expert PPC este importantă pentru succesul campaniei. Companiile trebuie să se asigure angajarea unui expert PPC care este, de asemenea, un profesionist certificat Google AdWords. În domeniul publicității și marketingului pe internet, certificarea Google AdWords este o calificare importantă care oferă unei persoane o perspectivă detaliată asupra modului în care să conducă eficient o campanie PPC. În plus, profesioniștii învață despre SEM (Search Engine Marketing), SMO (Social Media Optimization) și SMM (Social Media Optimization). O înțelegere clară a tuturor acestor aspecte de marketing online este importantă pentru a crea o abordare holistică a marketingului și a publicității.

Un profesionist certificat Google AdWords are competența de a îmbunătăți performanța campaniei PPC. El / ea va folosi noi tehnici și strategii pe care personalul neautorizat nu le poate cunoaște. Google AdWords are o programă foarte largă care acoperă fiecare nuanță de marketing online. Tratează „să devină expert în marketing pe internet” pentru lucruri precum Optimizatorul de conversii, Optimizatorul de Site Web, Rețeaua de conținut și Google Analytics. Cunoașterea tuturor acestor componente este foarte importantă pentru realizarea cu succes a unei campanii PPC. O campanie PPC poate deveni un efort foarte costisitor dacă nu este elaborat cu atenție sub îndrumarea unui profesionist certificat. În multe cazuri, o campanie PPC nu reușește să atingă obiectivele vizate deoarece nu are o cercetare adecvată a cuvintelor cheie, includerea cuvintelor cheie relevante în campanie, abordarea concentrată și paginile de destinație clare. Prin urmare, pentru a maximiza rentabilitatea investiției, angajați în mod obligatoriu un expert PPC care este un profesionist certificat Google AdWords.

Un manager PPC certificat va adăuga valoare campaniei. El / ea va folosi expertiza sa în realizarea următoarelor obiective ale întregii campanii.

& bull; Analizarea obiectivelor de afaceri

& bull; Identificarea publicului țintă

& bull; Cercetări relevante pentru cuvinte cheie

& bull; Structurarea campaniei

& bull; Monitorizarea dezvoltării paginii de destinație

& bull; Extinderea momentului la campanie

& bull; Realizarea analizei statistice și Raportarea

& bull; Urmărirea campaniei.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.