Ancorele HTML si folosirea lor pentru optimziarea SEO

Ancorele HTML este destul de importanta in optimizarea SEO a unui website. Obținerea unei pozitionari cat mai bune in motoarele de căutare este dorinta oricarui posesor de afacere care doreste promovarea acesteia in mediul online. Pentru a o obtine o pozitionare organica buna specialistii SEO trebuie sa depuna un efort continuu. In principiu, acest efort se bazeaza pe realizarea unor strategii SEO cat mai eficiente si complexe, personalizate in functie de mai multi parametrii. Ancorele text sunt o parte importanta din optimizarea on-page si are un impact major asupra clasamentelor. Utilizarea corecta a acestora va va ajuta sa atingeti pozitionari mai bune. Trebuie sa aveti grija totusi sa nu abuzati – o folosire neadecvata va poate aduce penalizari si astfel puteti incepe sa pierdeti pozitionari in clasament, si astfel sa vedeti o scadere a traficului organic.

Cum folosesc corect ancorele HTML in optimizarea SEO?

Textul ancora poate fi descris ca partea vizibilă a linkului care este de fapt afișat în browser-ul dvs. Acesta are o mare importanță pentru optimizarea paginilor și a paginilor. Motoarele de căutare o utilizează pentru a determina relevanța și importanța site-ului. Înainte de actualizarea Penguin, Google a folosit aceste texte, indiferent dacă site-ul este relevant sau nu, dar acum servește ca un mijloc excelent pentru motoarele de căutare de a penaliza site-urile pentru optimizarea optimizată. Când este vorba despre relația dintre textele de ancoră și Google, regula principală este de a respecta liniile directoare.

Aici, în această piesă de scriere, să discutăm cum putem optimiza textul nostru ancoră pentru o performanță SEO mai bună:

O înțelegere clară a diferitelor tipuri vă va ajuta cu siguranță să le optimizați într-o manieră mai bună.

  • potrivirea exactă: textul este fraza exactă care este aleasă pentru a obține o clasare mai mare pentru piesa de conținut.
  • Match parțial: conține fraza-cheie care este selectată pentru clasare
  • Marcă: conține numele mărcii
  • Generic: este o expresie generală fără cuvinte cheie direcționate
  • Legăturile de ancoră goale: sunt ancore care se leagă înapoi la site utilizând adresa URL
  • Cuvinte cheie LSI: Textul de ancorare este sinonim pentru un cuvânt cheie țintă

</ Ul>
Mențineți-o reală și versatilă:

Pe Google, fiecare parte a site-ului împreună cu link-urile și textele lor de ancoră ar trebui să ofere utilizatorilor o valoare reală. Link-urile ar trebui plasate astfel încât utilizatorii să le poată vedea și sunt informați despre ceva relevant și informativ. De aceea, ar trebui să le creați fără cuvinte cheie repetitive și să faceți legătura cu pagini de înaltă calitate și relevante.

Nu optimizați optim:

Google evită ancorarea excesivă texte. Orice text de ancoră bazat pe cuvinte cheie folosit este întotdeauna un mare nu de la Google și poate duce la sancțiuni. Păstrați-o naturală și împărțiți-o pe legăturile de intrare în proporție potrivită.

Mențineți ancorele relevante:

Google întotdeauna dorește să ofere cele mai bune și relevante informații utilizatorilor. Încearcă tot ce-i stă în putință pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, astfel încât ancorele care nu sunt relevante, cu legături irelevante și conținut, nu vor fi apreciate de motorul de căutare. Cu cât este mai relevant articolul tău, cu atât este mai bine clasarea ta.

Păstrați o piesă pe textele dvs. de ancoră:

În timp ce construiți backlink, important să păstrați o piesă pe textele ancorate. De altfel, puteți să îl conectați la site-ul Web spamat sau să utilizați prea multe cuvinte cheie și să aveți un impact negativ asupra profilului dvs. Este foarte important să fiți organizați, astfel încât să nu optimizați pagina dvs. cu ancore dense de cuvinte cheie. Urmărirea vă va ajuta să urmați un proces sistematic și să evitați folosirea excesivă a celor deja utilizate.

Distribuiți cu atenție ancorele:

Distribuirea textului ancorării ar trebui să fie proporțională, deoarece concentrarea asupra oricărui lucru ar fi rău. Deși este foarte greu să spunem ceea ce este cel mai bun și ideal, dar este important să evităm o depășire cu cuvinte cheie cu potrivire exactă. Puteți să vă bazați pe texte de ancoră de marcă și de site. Realizarea unei analize aprofundate a concurenților dvs. vă va ajuta să obțineți o idee bună despre ceea ce au folosit pentru a obține un rang superior.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.