5 sfaturi din interior de la un expert Google AdWords

Azi am avut un apel pierdut de la un număr de telefon din Londra și m-am gândit, „cine naiba știe că mă va suna din Londra?” Câteva ore mai târziu telefonul meu a sunat din nou, și a fost același număr de telefon din Londra, așa că am luat-o. A fost Google.

Mai precis, a fost un angajat al call center-ului numit un „Strategist al contului Google” și mi-au sunat despre un nou cont AdWords pe care tocmai l-am început să îl gestionez. Primesc atâtea apeluri din partea oamenilor de peste mări despre Google și SEO și cum pot fi numărul 1 în Google pentru o taxă ” blah blah blah, așa că primul meu instinct a fost să spun „nu vă mulțumesc” și am închis, dar am știut că clientului i-ar fi spus dacă nu am auzit cel puțin ce a spus strategul contului.

Redirecționați rapid 30 de minute până la terminarea apelului. Am fost, de fapt, impresionat de nivelul de cunoștințe și de detaliile pas cu pas ale strategului contului, oferind caracteristici care nu costă în plus pentru implementare. Google AdWords are atât de multe opțiuni încât setarea unui nou cont poate dura cu ușurință două zile, așa că a fost frumos să obțin o revizuire a câtorva strategii pe care nu le-am avut încă.

Am crezut că ar fi util să distribuiți și aceste sfaturi cu dvs., indiferent dacă este vorba de o reîmprospătare sau că tot explorați tot ce poate oferi AdWords. De asemenea, am un ghid pas cu pas pentru a începe AdWords, începeți cu Google AdWords, care ar trebui să faceți o privire mai întâi dacă sunteți nou în AdWords. Fundația trebuie să aibă dreptate înainte de a explora caracteristicile avansate.

Iată cele 5 strategii Google AdWords care merită cu siguranță să experimentați.

Extensiile la anunțuri
În primul rând, sunt un mare fan al extensiilor pentru anunțuri, deoarece acestea vă permit să includeți informații suplimentare dincolo de limita de caractere a anunțului, oferind astfel mai multă importanță anunțului dvs.

Extensiile de anunțuri de tip go-to sunt întotdeauna:

  • Extensia locației: Afișarea adresei fizice pentru marketingul hiper-local.
  • Extensia apelurilor: un loc bun pentru textul de propoziții de valoare, cum ar fi „echipa prietenoasă”.
  • Extensia de sitelinkuri : dat fiind că vă permiteți doar o adresă URL pentru fiecare anunț, acest tip de extensie vă permite să adăugați alte linkuri care să vândă încrucișat în cadrul aceluiași anunț. De exemplu, dacă faceți publicitate unei categorii de pictură, atunci în cadrul extensiilor aveți, de asemenea, linkuri către scări, pensule și chiar servicii de vopsire. Evidențierea mai multor poziții oferite de dvs. reprezintă o opțiune atrăgătoare.
  • Extensia apelurilor: Faceți-o foarte ușor pentru oameni să facă clic pe telefonul mobil și să vă apeleze instantaneu afacerea.
  • La nivelul contului : Această opțiune va adăuga extensiile la fiecare anunț din cadrul întregul cont.
  • Pentru anumite campanii : Această opțiune vă permite să adaptați extensiile pe baza temei Campaniei.
  • Pentru grupuri de anunțuri specifice : Această opțiune vă permite să deveniți și mai specifică cu extensiile bazate pe tema AdGroup.

Cu cât anunțul dvs. este mai relevant pentru ceea ce caută un căutător, cu atât mai bine va funcționa. Folosind din nou exemplul de vopsea, nu este suficient să utilizați spațiul pentru a face publicitate că vindeți plante în cadrul aceluiași anunț. Sigur că va fi interesant pentru unii oameni, dar ar trebui să aveți un grup de anunțuri separat pentru plante cu anunțuri scrise în mod specific pentru utilizatorii care caută plante.

Următoarele două extensii la anunțuri au evoluat și, cu siguranță, le folosesc ori de câte ori este posibil.

1. Fragmente structurate
Fragmente structurate reprezintă o extensie a anunțurilor care vă permite să inserați o altă linie de cuvinte, ceea ce aduce mai multă adâncime mesajului dvs. publicitar.

b) Faceți clic pe meniul derulant și selectați Fragmente structurate

c) Faceți clic pe butonul roșu d) Faceți clic pe Fragment structurat nou

Sunteți restricționat la categorii fixe, dar majoritatea vor permite până la 10 elemente. Categoriile de a alege sunt: ​​facilități, branduri, cursuri, programe de grad, destinații, hoteluri recomandate, acoperire de asigurare, modele, cartiere, catalog de servicii, emisiuni, stiluri și tipuri.

Adăugarea informațiilor suplimentare poate face anunțul mai atrăgător și este foarte util dacă oferta este largă.

2. Prelungiri de preț
Prelungirea prețului este o necesitate dacă ai o vânzare sau o promovare. Nu cred că trebuie să explic de ce, aruncați o privire la captura de ecran pentru a vedea cât de proeminent este anunțul. Cu siguranță va ieși afară! Faceți clic pe fila Extensii la anunțuri

a) Alegeți tipul; mărci, evenimente, locații, cartiere, categorii de produse, niveluri de produse, categorii de servicii, niveluri de servicii sau servicii; b) monedă; c) prețul de calificare; niciunul, de la sau până la

b) Faceți clic pe meniul derulant și selectați extensia de preț

c) Faceți clic pe butonul roșu „

Dați clic pe Prelungirea prețului nou

Îmi place că vă permite să alegeți dacă doriți să fiți specificați cu prețurile sau să îl păstrați general.

d) Antet

e) Descriere

niciuna, pe oră, pe zi, pe săptămână, pe lună sau pe an

h) Adresa URL finală

3. Urmărirea conversiilor prin apel telefonic
Dacă utilizați extensia de apel, există pași suplimentari pe care trebuie să îi faceți pentru a permite ca apelurile să fie urmărite în cadrul contului. Este o măsură necesară pentru a evalua performanța anunțurilor dvs. În special, dacă nu aveți Google Analytics conectat (dar ar trebui să vă conectați cu Google Analytics – astfel încât să puteți monitoriza comportamentul de îndată ce aceștia sunt pe site-ul dvs.).
Faceți clic pe Instrumente din meniul principal, faceți clic pe Conversii și apoi pe Apeluri telefonice

b) Selectați opțiunea 1 „Apeluri din anunțuri utilizând extensii de apel sau anunțuri numai pentru apeluri” , completați opțiunile (modificați lungimea apelului la 5 secunde și numărați „fiecare”) și salvați

c) Apoi accesați extensiile de apel și faceți clic pe butonul roșu „+ extensie”

d) Selectați Campanii sau AdGrupuri, adăugați numărul dvs. de telefon și faceți clic pe creionul de editare din dreapta p> e) Redirecționați raportarea apelurilor, extindeți opțiunea avansată – bifați conversia convorbirilor telefonice și selectați conversia telefonului din lista pe care am creat-o mai devreme și salvați.

4. Biblioteca comună: Strategii de licitare
Strategiile de licitare comune sunt amplasate în biblioteca partajată AdWords; veți găsi acest lucru în meniul din stânga. Aici veți găsi opțiunea de a alege dintre șase strategii flexibile de licitare flexibile: CPC optimizat, Locația paginii de căutare țintă, CPA-ul țintă, Partajarea obiectivelor externe și Maximizarea numărului de clicuri.

Cu toate acestea, ne vom concentra pe locația paginii de căutare țintă.

Este o realitate faptul că primele 1 sau 2 anunțuri vor obține cele mai multe clicuri și, dacă acesta este obiectivul dvs., atunci aceasta este o strategie ideală pentru a testa. Această opțiune va ajusta automat sumele licitate necesare pentru a vă afișa anunțurile în partea de sus a paginii sau prima pagină a rezultatelor căutării.

Iată câteva opțiuni pe care le puteți seta: Locația paginii de căutare vizați Selectați „Top of first page” și „automatically” Am recomandat să setați o limită de licitare. În caz contrar, puteți să aruncați cu ușurință bugetul. Acest lucru poate să învingă scopul strategiei, dar dacă nu sunteți dispus să cheltuiți 20 USD pe clic pentru a ajunge la partea de sus, trebuie să completați acest lucru.

5. Utilizați 3 variante ale copiei anunțului < În cele din urmă, este întotdeauna cea mai bună practică de a scrie 2 până la 3 variante ale unei copii de anunț și pe baza rezultatelor, anunțul care generează cea mai mare activitate va fi afișat automat mai mult. Strategistul de cont a recomandat această structură specială pentru fiecare grup de anunțuri, deoarece combinația a obținut aparent rezultate bune din testele pe care Google le-a făcut:

Prin urmare, aveți 5 sfaturi utile direct de la un Strategist al contului Google pe care le puteți implementa imediat în contul dvs. Google AdWords.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.